Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon  575 075 601

SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ
KONSULATACJI

 

Relacje czy exel - czyli komunikacja nastawiona na budowanie współpracy

Czas trwania: 16 h
Miejsce: Do uzgodnienia
Ilość uczestników na warsztacie Maksymalnie 10 osób
Cena: 4990 zł netto
Korzyści ze szkolenia:

Uczestniku:

• wzmocnisz siebie czyli będziesz miał więcej cierpliwości i silne poczucie własnej kompetencji,
• kulturalnie i skutecznie poprowadzisz, modyfikujesz i zakończysz rozmowy z Klientem,
• przestaniesz brać na siebie „ślad po trudnych rozmowach”,
• efektywnie przekażesz Klientowi swoje cele z szacunkiem dla jego potrzeb,
• dostaniesz zastrzyk z psychologii (czyli wiedza o duszy) może być przydatna i interesująca na co dzień.

Adresaci szkolenia:

Warsztaty skierowane są do:

• Adresatem szkolenia są osoby zainteresowane rozwojem umiejętności efektywnej komunikacji, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie. Celem jest wzmocnić u Pracowników motywację do działania, umiejętność wybierania adekwatnych narzędzi zarządzania komunikacją i informacją w czasie zmiany, energię do efektywnego działania i kompetencje związane z osobistą i zespołową skutecznością.

Program:

dzień I (8h)

• Podstawowe umiejętności komunikacyjne oraz parę definicji
• Zamiana problemu na rozwiązanie – osobista odpowiedzialność za efekt komunikacji czyli jak przestać obwiniać innych?
• Sposoby budowania i podtrzymywania relacji między ludźmi – na czym polega „tajemnica” i jak ją stosować
• Czym naprawdę jest komunikacja i dlaczego warto ją trenować
• Cisza, która uzdrawia
• Co sprawia, że czujemy się razem dobrze czyli temperamenty moich klientów, współpracowników, bliskich
• Podstawowe tendencje i style myślenia – poznaj Choleryka, Melancholika, Sangwinika i Flegmatyka (Czerwonego, Niebieskiego, Żółtego i Zielonego)
• Czego potrzebują od otoczenia
• Jak się z nimi obchodzić
• Jakie mają obawy
• Jak postrzegają innych


dzień II (8h)

• Jaka komunikacja buduje współpracę?
• Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?
• Sklasyfikowanie własnych Klientów wewnętrznych i zewnętrznych według znaków rozpoznawczych
• Komunikacja z poszczególnymi typami temperamentów
• Najczęstsze przyczyny konfliktów
• Relacje poszczególnych typów temperamentów z innymi osobowościami
• W jaki sposób się komunikujemy?
• Umiejętności komunikacyjne uczestników szkolenia – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
• Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
• Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili

 Prowadząca: mgr Dominika Marć – szkoleniowiec, konsultant, certyfikowany trener mentalny, przedsiębiorca, dyrektor rozwoju w polskim przedsiębiorstwie. Absolwentka Akademii Trenerów Mentalnych J.B.Bączka, Absolwentka Politechniki Rzeszowskiej, autorka książki „Okulary życia”. Ekspert w dziedzinie zarządzania ,sprzedaży, kreowania wizerunku, komunikacji w biznesie i kreatywnego myślenia. Pomysłodawca oraz współtwórca wielu innowacyjnych programów szkoleniowych.
Informacje dodatkowe Każdy uczestnik szkolenia poza solidna dawką merytorycznej wiedzy, otrzyma narzędziownik, oraz książkę rozwojową „Okulary życia”