Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon  575 075 601

SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ
KONSULATACJI

 

Istota komunikacji w sprzedaży

Czas trwania: 16 h
Miejsce: Do uzgodnienia
Ilość uczestników na warsztacie Maksymalnie 10 osób
Cena: 4990 zł netto
Korzyści ze szkolenia: • Świadomość znaczenia komunikacji w relacjach interpersonalnych.
• Usłyszeć, a nie tylko słychać
• Poznanie technik autoprezentacji i wywierania pierwszego wrażenia.
• Weryfikacja mocnych i słabych stron własnych umiejętności komunikacji.
• Eliminacja najczęściej popełnianych błędów w komunikacji obniżających efektywność zespołu.
• Umiejętność stosowania efektywnych wzorców komunikacji w relacjach biznesowych.
• Asertywne wywieranie wpływu.
Adresaci szkolenia:

Warsztaty skierowane są do:

• Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, kadry managerskiej, specjalistów, którzy chcą podnieść swoją efektywność osobistą, sprawczość i motywację
• Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji.

Program: • Komunikacja interpersonalna a budowa i osiąganie celów zespołowych.
• Na czym polega rozwijanie umiejętności współpracy w grupie i budowanie poczucia pracy na wspólny cel.
• Skuteczna komunikacja pomimo różnic indywidualnych.
• Kształtowanie pozytywnych interakcji grupowych i zwiększanie zaufania.
• Typy osobowości a indywidualny styl komunikacji
• Typy osobowości a style komunikacji.
• Bariery i przeszkody w procesie komunikacji.
• Budowanie relacji sprzyjających efektywnej komunikacji w zespole.
• Metaprogramy i ich wpływ na indywidualne formy przekazu.
• Sztuka słuchania i analizowania wypowiedzi.
• Stereotypy i przekonania a skuteczność przekazu.
• Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacji.
• Spotkanie z drugą osobą w jej modelu świata
• Mowa ciała w komunikacji
• Mowa ciała – znaczenie sygnałów werbalnych i niewerbalnych.
• Odczytywanie mowy ciała rozmówcy – trening.
• Pierwsze wrażenie – pierwszy komunikat.
• Znaczenie kontaktu wzrokowego w budowaniu zaufania i realizacji wspólnych planów.
• Spójność postawy, gestów oraz komunikatów.
• Asertywna postawa w procesie komunikacji
• Mosty i mury w komunikacji.
• Trudna sztuka odmawiania.
• Metody wyrażania i przyjmowania konstruktywnej krytyki.
• Komunikacja nastawiona na JA.
• Radzenie sobie z presją, formami nacisku czy manipulacją w zespole.
• Umiejętność wykorzystania informacji zwrotnej w budowaniu i realizacji zespołowych celów
• Postawa otwarta na informację zwrotną.
• Efektywna komunikacja ze współpracownikami – zasady wywierania pozytywnego wpływu na partnerów zawodowych i osobistych.
• Relacje zespołowe w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
• Techniki radzenia sobie ze stresem podczas procesu komunikacji.
Prowadząca: mgr Dominika Marć – szkoleniowiec, konsultant, certyfikowany trener mentalny, przedsiębiorca, dyrektor rozwoju w polskim przedsiębiorstwie. Absolwentka Akademii Trenerów Mentalnych J.B.Bączka, Absolwentka Politechniki Rzeszowskiej, autorka książki „Okulary życia”. Ekspert w dziedzinie zarządzania ,sprzedaży, kreowania wizerunku, komunikacji w biznesie i kreatywnego myślenia. Pomysłodawca oraz współtwórca wielu innowacyjnych programów szkoleniowych.
Informacje dodatkowe Każdy uczestnik szkolenia poza solidna dawką merytorycznej wiedzy, otrzyma narzędziownik, oraz książkę rozwojową „Okulary życia”